onsdag 12 maj 2021

Kusinens bröllop 2020

Förra året gifte sig en av mina kusiner med sin brud. Ett mycket annorlunda år
på så många vis. Medans många kanske valde att skjuta på sina planer valde andra att fullfölja om så på ett lite annorlunda sätt. För min kusins del blev det en ceremoni med endast dom som var närmst.
Jag var endast fotograf denna dag och tog emot dom på slottets innegård/torg.
Efter nästan ett års vilande ifrån fotografering av den här typen, så var jag laddad.
Kanske något överladdad, nästan två timmar senare var jag helt dränerad och brudparet var rätt
slut dom med efter all skratt... Om inte tala om den stress som hade hängt över dom hela våren.
Det här att inte veta om man ska få gifta sig eller inte, om man ska få ha fest eller inte.

I deras fall blev det en liten picknick i slottsparken med dom som närvarade på ceremonin.
Mycket handsprit och avstånd.

Jag lämnade paret och några släktingar med vetskapen att jag hade i alla fall gett dom
en "power-fotografering" som dom sent skulle glömma. Tack Christoffer och Sarah❤

Platsen var magisk, kärleken fullkomlig och jag hade återigen ett stort projekt framför mig.
Det har tagit rätt många månader att komma så här långt att dela lite bilder här,
men bättre sent än aldrig.

Varsågoda!

 








Inga kommentarer: