söndag 14 maj 2017

Gravidfoto II

Jag har inte fotograferat ordentligt nu på ett bra tag, vi talar om månader.
Det har knappt varit så att jag orkat starta upp datorn för att redigera.
Inspirationen har varit väldigt låg och lusten liten.

Det har än så länge varit ett kämpigt 2017 där jag har jobbat varje dag på gården.
Tillslut lurade min vän Bine ut mig från min mörka vrå, och här sitter jag nu stolt och glad.
Jag var väldigt orolig igår över ljuset, hur jag skulle få till det. Nu när jag har varit borta från
detta ett tag. Det tog några bilder men sen var kunskapen där igen. Det bara flöt på.
Jag gick helt in i min bubbla, så pass att jag så här efteråt upptäckte att jag tog väldigt många 
bilder ståendes. Vilket jag tycker är väldigt snyggt.
Vissa fotograferingar gör sig helt enkelt bättre i det formatet.
Tänk tre ståendes bilder på rad på en vägg. Bilder från samma tillfälle. 
-Hur snyggt är inte det på en skala?

Jag är hur nöjd som helst. 
Kommentera gärna vilken bild ni fastnade mest för. 

Kram Tessie






Inga kommentarer: